RSS

Ha! Där fick du, Bill!!

29 Aug

Jag gillar hösten och det finns flera anledningar till det, bland annat de mörka kvällarna, den klara luften, och att jag för en gångs skull har långa naglar! Det brukar vara så ungefär till mitten av oktober, sen har MODOs usla spel gjort att jag bitit ner dem en efter en.

Och idag har jag använt mina snygga naglar till att räcka finger åt Microsoft genom att installera OpenOffice (lite tveksam, men jag har ju Google docs att falla tillbaka på också, och ja, MS Office är inte avinstallerat än…) och framför allt har jag installerat Thunderbird! Har verkligen retat upp mig som tusan på den där sketna rutan med ”Det här exemplaret av Microsoft Office är inte äkta… blablabla”. Som om jag skulle betala för något som jag på drygt ett år inte ens fått att fungera som jag vill?! Thunderbird = snabb installation, klicka OK, ALLT fungerar!! Så nu kan jag inte bara ta emot mail, jag kan även skicka dem från min dator… 😛

Har även hunnit med en sväng till Stugan, plockade med lite potatis, all lök, ett par gurkor och några klasar körsbärstomater hem. Gott! Och så har jag prommat en sväng i mina EasyTone, den långa svängen förbi Nötbolandet och Norrvåge. Man kan säkert diskutera hur mycket skorna ger eller inte i träningsväg, men jag för min del får en rakare hållning och en jäkla träningsvärk i rumpan!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 29 augusti, 2010 i Betraktelser, Teknik, Träning

 

Kommentera

