RSS

Bibliotekarieskor

11 Apr

Jag = bibliotekarie – och därför – mina skor = bibliotekarieskor

Ett par av fynden från Nordlanders fantastiska skorea! Fast de knarrar. Liiite psykande att knirre-knarra runt i biblan, det är som inte min stil. Jag vill ju klicke-di-klacka, jag! 🙂

Och ikväll blir det PowerPlate. Har ingen som helst aning om hur det fungerar eller hur kroppen får jobba. Men jag misstänker att jag kommer ha ruskigt svårt att hålla mig för skratt!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 11 april, 2011 i Betraktelser, Träning

 

Kommentera

