RSS

Fyra veckor kvar!

13 Maj

Fyra veckor kvar till skolavslutningen idag! Det är som sjutton – varje år tror jag att jag ska hinna med en massa i maj, men så fiser det bara till och är juni och sol, glass, sjungande elever och en orgie i vackra vita klänningar!

Men än är det maj och lite har jag ändå tänkt hinna med. Klassbesök från grundskolan först och främst, så att de som vill får låna böcker att ha över heeela sommarlovet. (Gäller så klart även vuxna! 🙂 )

Och så Blodomloppet i Umeå, en favorit i repris från ifjol! Det var superkul att göra en sån grej med kollegorna, vi hade kanonfint väder och med tanke på hur trångt det var vid starten och att det inte gick att springa alls den första kilometern var jag riktigt nöjd med min tid! Men jag hade tänkt putsa den i år. Det borde gå. 😉

Och så ska jag på klassfest i Stugun – 20 år sedan vi gick ut nian! Herregud, hur gick det till?! Kul ska det bli i alla fall!

Men jag börjar här och nu med att mysa med lärarkollegorna hela kvällen.

Det är härligt med vår!!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 13 maj, 2011 i Betraktelser, Bilder, Jobbet, Träning

 

Kommentera

