RSS

(i)Piggare

27 Maj

Börjar röra på sig så smått, luftrören vidgar sig och det blir allt lättare att andas. På måndag är jag back in buisness!!

Men vad har jag gjort nu då när jag inte orkat mer än sitta rätt upp och ner hela dagarna och det känns som att hjärnan vill ha lite mer att tänka på än att vända blad och läsa en ny sida?

Lekt och tekniknördat, så klart! 😀

Och så har jag gjort en ny webbsida till jobbet. Den gamla hatar jag någonting så mycket jävulskt!! Tro om jag fick det? Måste man fråga om lov? 😉

 
6 kommentarer

Publicerat av på 27 maj, 2011 i Bloggning, Internet, Teknik

 

6 svar till “(i)Piggare

  1. Jenny

    29 maj, 2011 at 15:49

    Läckert! Bra jobbat! Om jag minns rätt – det var ju nån gång på stenåldern vi utformade den gamla hemsidan – så var det enda kravet att Parkskolans logga skulle finnas med på sidan, annars fick vi stort sett fria händer.

     
    • TinaO

      29 maj, 2011 at 21:37

      Tack, ska kolla det i morgon då!

       
  2. Maria

    28 maj, 2011 at 17:32

    Snyggt! Ett steg in i framtiden. Eller nutiden. Och bara för att visa att jag läser noga… ”Sök på stReckkod”

     
    • TinaO

      28 maj, 2011 at 22:03

      Tack! Ändrat nu… 😉 Visserligen är streckkodsläsaren kopplad till bibliotekskatalogen bara en önskedröm än så länge, men ambitionen finns iaf! 🙂

       
  3. Queen of Singstar

    27 maj, 2011 at 18:38

    Äntligen x 2! 😉

     
    • TinaO

      28 maj, 2011 at 09:13

      Ja, bra va! 😀

       

Kommentera

