RSS

Nu är jag på gång igen!

07 Jun

Har gjort ett första försök till löpning efter dunderförkylningen som resulterade i ett tre veckor (!) långt uppehåll. Lagom peppad av lite skönt löpsurr i helgen tänkte jag ge Vårbyspåren ett nytt försök. Det är bara att konstatera – vi gillar inte varandra, jag och Vårbyspåren. Det är ju för f*n bara upp och ner hela tiden!! Jag ansträngde mig verkligen för att hålla mig på så plan mark som möjligt, men det går inte. *suck*

Och vid 3,5 var benen fulla med mjölksyra. Det blev inte bättre när jag skulle uppför för att komma hem… Riktigt längtar till Stugan och de mer harmlösa om än långa backarna där. 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 7 juni, 2011 i Träning

 

Kommentera

