RSS

Mitt perfekta liv

09 Aug

Titta vad som väntade på mig när jag kom till mitt ordinarie jobb idag!

Ett städat och tomt skrivbord!!

Eller, ja, det visste jag ju, eftersom det var jag som rensade det innan jag gick på semester. Men ser ni vad som ligger där mitt på? Ser ni?!

Hurra!!! Kollegan K jobbade igår och har fixat i ordning de böcker som kommit under vår semester – och den här var till mig!  ♥

Troooo vad jag ska göra ikväll?

Springa en sväng? Nä, jag har så … lite …. äsch, man måste ha en viloperiod också!!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 9 augusti, 2011 i Böcker & läsning, Från mobilen, Jobbet, Ungdomsböcker

 

2 svar till “Mitt perfekta liv

  1. TinaO

    10 augusti, 2011 at 10:35

    Mmmm. Jag träffade Wes igår, men bara alldeles kort. Disciplinen tog över och jag sa hejdå efter ynka 90 sidor. Men det betyder å andra sidan att jag är helt ledig för en date med Wes ikväll. 🙂

    Och kul att du hänger med mig på nya jobbet också! Fast kicka databasrumpa vet jag inte om jag någonsin kommer göra…

     
  2. maria

    9 augusti, 2011 at 18:44

    …och ha en skön kväll med Macy &co. Hälsa Wes. 🙂

     

Kommentera

