RSS

1:a december

01 Dec

Ett par små må bra-grejor så här den första december:

Linda står för roligaste bloggen – jag skrattar så jag tjuter högt varje gång. (Och tänker på henne och hennes far varje gång jag bromsar under bilkörningen.) Hälsa på hos henne, jag är säker på att hon är lika kul att läsa även om man inte känner henne!

Jag har inhandlat årets glögg. Och tänker smaka av den i morgon. 🙂

Jag klickar mig runt på olika inredningssidor i min jakt efter de snyggaste utekrukorna ever.

Och så Tomas Di Levas bidrag till julstämningen.

Var snälla med varandra därute. Kom ihåg att Tomten ser… 😉

 
1 kommentar

Publicerat av på 1 december, 2011 i Betraktelser, Hus & hem, Prylar

 

Ett svar till “1:a december

  1. lindasteen

    1 december, 2011 at 21:09

    Jag säger som du Tina: Nämen! Va snällt:)

     

Kommentera

