RSS

Award

28 Jan

Min superinspiratör när det gäller mat, Andrea, har skickat mig en bloggaward. Så här säger hon:

”Tina är en fantastisk bibliotekarie som jag hade under gymnasiet Tina0. Vill man ha boktips ska man kolla in hos henne.”

Wow! Tusen, tusen tack! Är det konstigt att man älskar sitt jobb när man delar sin vardag med ungdomar som Andrea?! Jag sträcker på mig och funderar på hur jag ska skickar awarden vidare.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 januari, 2012 i Bloggning

 

Kommentera

