RSS

Topplistan 2012

10 Feb

Många som bokbloggar brukar göra små fina månadssammanställningar, och hur kul jag än tycker det är att läsa om alla andras läsning har jag ingen större lust att grotta ner mig i det jag själv läst en gång till. Istället gör jag som Lyran och plockar ihop en topplista under året i bästa schlagerfestivalstil! Varje månad väljer jag ut en en bok som går direkt till final och en eller två som går till andra chansen och får ytterligare en möjlighet att slå sig in på den slutliga listan.

Till final
”Spelreglerna ” av Jonas Karlsson (januari)

Till andra chansen
”Jag är Zlatan” av Zlatan Ibrahimovic & David Lagercrantz (januari)

 
1 kommentar

Publicerat av på 10 februari, 2012 i Böcker & läsning, Topplistan

 

Ett svar till “Topplistan 2012

  1. Bokmoster

    10 februari, 2012 at 13:21

    Måste nog också göra en sån här lista 🙂 Zlatanboken har jag tänkt läsa snart!

     

Kommentera

