RSS

Littfest 15-17 mars

14 Feb

Jag är bibliotekarie. Jag bor tio mil (typ 1½ timmes bilkörning) från Umeå. Jag har pluggat där i fem terminer och jag har aldrig, säger aldrig, varit på Littfest i Umeå. Självklart tänker jag när jag ser Johannas inlägg om sitt deltagande där att i år är det banne mig dags! Öppnar alltså upp kalendern, som – eftersom jag är sjukskriven – alltid är så tom, så tom.

Och inser att jag har lyckats boka in både torsdag och fredag kväll. Och att jag inte kommer vara körbar på lördagen. Hur går sånt till egentligen?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 februari, 2012 i Böcker & läsning, Kultur

 

Kommentera

