RSS

Tidsresan

05 Maj

Så har ett år gått, och det är dags att göra en titt i backspegeln i tidsresan.

5 maj:
2012: ”Allra hemskaste syster” (så länge var det hemligt… struktur och planering, Tina!) och ”Allt är bara bra tack”
2011: ”Igelkottens elegans””Böcker som samtalar””Snabba cash”, och ”The return of Johnny Kemp”.

23 april
2012: ”Själlös”
2011: ”Blonde”, ”Böcker som samtalar””Snabba cash” och ”Mycket mer än så”.

”Narcissus – or a performance lifestile” av Kalexanderson (CC)

 
2 kommentarer

Publicerat av på 5 maj, 2012 i Böcker & läsning, Läsutmaning, Tidsresan

 

2 svar till “Tidsresan

  1. lena kjersén edman

    15 maj, 2012 at 23:24

    Så roligt att du har läst min bok om intertextualitet
    tycker
    Lena Kjersén Edman

     
  2. Helena, Craft and Creativity

    7 maj, 2012 at 16:41

    Härlig bild, den skulle min äldsta dotter gilla (StarWars-fantast). 🙂

    En gång i tiden bokbloggade jag också, hade en sida som hette Bokmärkt och skrev om böcker flera gånger i veckan. Nu finns det inte tid längre och pysslet har tagit över fritiden istället.

    Tusen tack för dina fina ord på min blogg. De gjorde mig glad!

     

Kommentera

