RSS

Hipp hipp hurra!!

17 Maj

Eller:

Det finns alltid något att fira!

Det är maj, långhelg, snart sommar och jag har bloggat här på wordpress i ett år! Under den tiden har jag fått 12000 besök och 400 kommentarer! Det är väl värt att fira, eller hur?

Därför lottar jag ut tre toknya böcker, ”Hello Kitty måste dö”, ”Rör mig inte!” och ”Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet”, och dessutom tänker jag skicka med en liten överraskning i varje paket. Vad det blir beror lite på vem som vinner. Lurigt, va?

Allt du behöver göra är att kommentera det här inlägget så är du med i utlottningen! Skriv gärna vilken bok du helst vill vinna också, och tipsa gärna andra. Du har ända till på söndag kväll på dig, och så drar jag tre vinnare på måndag.

Må oddsen alltid vara er gynnsamma!

 
13 kommentarer

Publicerat av på 17 maj, 2012 i Böcker & läsning, Bloggning, Tävling

 

13 svar till “Hipp hipp hurra!!

  1. Mia

    20 maj, 2012 at 22:27

    Va frääänt!!! ”…. kärleken vid första ögonkastet… Men är ju all läsare!! =)
    Kram

     
  2. nowheretoland

    20 maj, 2012 at 16:45

    GRATTIS! 🙂 Jag är såklart med och vinner helst Rör mig inte.

     
  3. Elin

    19 maj, 2012 at 23:43

    Roligt 🙂 Ja är gärna med, och skulle helst vilja ha Rör mig inte, men särskilt kräsen är jag inte 🙂

     
  4. thillda

    19 maj, 2012 at 19:35

    Vad roligt med en tävling! Jag skulle gärna vilja vinna ”Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet”

     
  5. enligt O

    18 maj, 2012 at 21:58

    Grattis O! Det här året gick snabbt! Behöver absolut inga böcker egentligen, men boken med den långa, härliga titeln skulle jag inte säga nej till. Får man svar på vad den statistiska sannolikheten är?

     
  6. Frida

    18 maj, 2012 at 20:31

    Åh, vilken bra tävling! Jag skulle väldigt gärna vilja vinna ”Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet”. 🙂

     
  7. Andréa Solin

    18 maj, 2012 at 20:27

    Är med och tävlar och vinner helst Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet (:

     
  8. Maria

    18 maj, 2012 at 19:50

    Trodde inte att jag ville läsa någon alls, men så läste jag dina recensioner och överraskar mig själv genom att vilja vinna ”Rör mig överstruket-inte!”. Så ge mig! 🙂

     
  9. Queen

    17 maj, 2012 at 20:50

    Kul! Jag vill ha ALLA! 😉

     
  10. cajsa

    17 maj, 2012 at 18:21

    Spännande! Jag vill inte ha Hello Kitty men gärna Rör mig inte.

     
  11. Lottens Bokblogg

    17 maj, 2012 at 16:10

    Johodå jag är gärna med:-) helst Hello Kittty måste dö, men jag är inte så kinkig;-)

     

Kommentera

