RSS

Bokbloggsjerka 20-23 juli

21 Jul

Har du ett genuint intresse för böcker? Bloggar du om böcker/litteratur/författare? Eller skriver du kanske ett och annat inlägg som har med ovanstående att göra? Häng med i Bokbloggsjerkan!

Gör så här:

1. Skriv in urlen till ditt inlägg om ”jerkan” i kommentarsfältet hos Annika så att vi lätt hittar till ditt inlägg. (Det är alltså inte adressen till din bloggs huvudsida som ska skrivas in här).
2.  Besök andra bloggar genom att klicka på deras ”jerka”inlägg. Hitta nya bloggar att följa. Skaffa nya vänner. Prata om böcker. Skryt upp dina favoritförfattare. Ha kul!
3.  Sprid information om jerkan så att så många som möjligt hittar hit och kan dela med sig. Ju fler vi blir desto fler nya bokbloggar kommer vi att hitta under resans gång.
4. Besvara följande fråga i ditt inlägg (det blir en ny fråga varje vecka!):

Om du fick välja, vilka böcker skulle du vilja se publicerade redan IDAG och varför?

Jag vet faktiskt inte. Jag har inga böcker jag går och väntar på, ingen författare som jag bara måste få läsa mera av och inga ämnen som jag har funderat på varför de inte är skrivna än. Jag känner mig nästan lite mätt, faktiskt. Jag menar, jag påbörjade en LL-bok på knappa hundra sidor i går kväll, och jag är fortfarande inte ens halvvägs. Vi kanske borde ta en paus, böckerna och jag?

(Nej, jag bara skämtar. Klart vi inte ska ta en paus! Jag ska bara äta lunch först, sen är jag tillbaka på banan igen!)

 
6 kommentarer

Publicerat av på 21 juli, 2012 i Böcker & läsning, Bokbloggsjerka

 

6 svar till “Bokbloggsjerka 20-23 juli

  1. Johanna

    24 juli, 2012 at 14:12

    Lite längre ner såg jag att du precis som jag är sugen på Johanna Lindbäcks nästa bok. Så den hade kanske funkat att säga att du vill läsa Nu 😀

     
    • TinaO

      25 juli, 2012 at 12:25

      Absolut! Att jag inte tänkte på det! 😀

       
  2. Boktjuven/ingerun

    23 juli, 2012 at 18:53

    Jo lunch kan ju behövas ibland. 🙂

     
  3. Monika

    22 juli, 2012 at 10:08

    Usch vad du skräms. Man får inte skämta om så allvarliga ting 🙂

     
  4. Carro

    22 juli, 2012 at 07:26

    Du har säkert en del olästa böcker i din bokhylla som väntar på att få bli lästa 🙂

     
    • TinaO

      22 juli, 2012 at 08:28

      Tror du? 😉 Jo, kanske nån, då…

       

Kommentera

