RSS

Norrländsk bokbloggarträff? – uppdaterad med datum

15 Okt

Läser avundsjukt att bokbloggarna i Skåne ska ha bokbloggarträff i Lund idag. Jag och Lotten spånade lite på en bokbloggarträff för oss norrlänningar för ett tag sen, och allvarligt talat – är det inte dags att ta tag i det nu? Jag vill ju sjukt gärna få träffa er andra som jag tangentbordfajtas med här och där.

Jag har två förslag – antingen en lördag i november eller en lördag i början av februari ett förslag – lördag 2 februari. Är vi här i Ö-vik (mitt emellan Sundsvall och Umeå och över skogen från Östersund) kan jag försöka fixa ett litet program för oss med hjälp av ett litet förlag och kanske, kanske, ett författarbesök. Vad säger ni?

 
15 kommentarer

Publicerat av på 15 oktober, 2012 i Bloggning

 

15 svar till “Norrländsk bokbloggarträff? – uppdaterad med datum

  1. ladywindermere83

    21 oktober, 2012 at 14:52

    Vilket roligt initiativ. Jag kommer gärna om ni har en plats över!

     
    • TinaO

      21 oktober, 2012 at 21:16

      Absolut! Kul!

       
  2. [Anna]

    19 oktober, 2012 at 09:52

    Åh vad roligt även om det fortfarande är en lååång bit från mig ;P

     
  3. Anna(med näsan i en bok)

    17 oktober, 2012 at 20:25

    Låter roligt, kommer gärna om jag har möjlighet då!

     
  4. Marie

    17 oktober, 2012 at 18:22

    Låter roligt! Jag är gärna med om jag får! =)

     
  5. Lottens Bokblogg

    16 oktober, 2012 at 17:13

    Ja, det vet du ju redan men jag är på! Helst februari, november är redan i stort sett omöjligt…

     
    • TinaO

      17 oktober, 2012 at 06:53

      Känner också att november var en halvkorkat förslag. Filar vidare på ett datum i februari!

       
  6. Eli

    16 oktober, 2012 at 12:10

    Jag är på, tycker det låter fantastiskt kul 🙂

     
    • TinaO

      16 oktober, 2012 at 16:51

      Kul! Och förresten – spread the word! Vore roligt om vi blev ett gäng.

       
      • Eli

        16 oktober, 2012 at 17:30

        Det ska jag! 🙂

         

Kommentera

