RSS

Kill hyllvärmare 2013

04 Jan

Nytt år, nygamla hyllvärmare.

Kvar från ifjol (och dessutom från året förut, h-hrm) är:

”Herrarna i skogen” av Kerstin Ekman
“Jonathan Strange & Mr Norrell” av Susanna Clarke
“Den hemliga historien” av Donnar Tartt.
“Duck city” av Lena Andersson

Men 2013 kommer bli året när jag faktiskt tog tag i mig själv och läste ”Den hemliga historien” (och antingen toksågade eller förtvivlat undrade varför jag inte läst den tidigare).

Men jag nöjer mig faktiskt så vad gäller hyllvärmarna. Fyra titlar alltså.

Utmaning nummer ett är härmed i gång!

One down, two to go!

 
1 kommentar

Publicerat av på 4 januari, 2013 i Böcker & läsning, Kill hyllvärmare, Läsutmaning

 

Ett svar till “Kill hyllvärmare 2013

  1. Sincerely Johanna

    6 januari, 2013 at 13:33

    Jag ha lånat hem Den hemliga historien hur många gånger som helst från biblioteket. Men den är så tjock och förblir alltid oläst.

     

Kommentera

