RSS

Bokbloggsjerka 11 – 14 januari

12 Jan

Har du ett genuint intresse för böcker? Bloggar du om böcker/litteratur/författare? Eller skriver du kanske ett och annat inlägg som har med ovanstående att göra? Häng med i Bokbloggsjerkan!

Gör så här:
1. Skriv in urlen till ditt inlägg om ”jerkan” i kommentarsfältet hos Annika så att vi lätt hittar till ditt inlägg.
2. Besök andra bloggar genom att klicka på deras jerkainlägg. Hitta nya bloggar, prata om böcker eller skryt upp dina favoritförfattare.
3. Sprid information om jerkan så att så många som möjligt hittar den. Ju fler vi blir desto fler nya bokbloggar kommer vi att hitta under resans gång.
4. Besvara följande fråga (det blir en ny fråga varje vecka!):

Vilken bok är du mest nyfiken på som kommer att komma ut under första halvan av det här året?

Svårt att säga bara en, men den som ligger närmast på tur och som ska läsas idag är Mats Berggrens ”Jag ljuger bara på fredagar” som jag verkligen längtat efter! Sen ser jag också fram emot Christina Ljungqvists ”Fågelbarn” som kommer i mars. Och så ska jag verkligen ta tag i den där läsningen av Svensk Bokhandels vårkatalog…

 
7 kommentarer

Publicerat av på 12 januari, 2013 i Böcker & läsning, Bokbloggsjerka

 

7 svar till “Bokbloggsjerka 11 – 14 januari

  1. Stockholmsflickan

    14 januari, 2013 at 18:53

    Vågar inte riktigt börja läsa i den där katalogen, är rädd för att hitta massor som jag vill ha.

     
  2. Lena

    12 januari, 2013 at 16:03

    Fågelbarn verkar vara något som flera vill läsa. Får ta och kolla upp den lite närmare.

     
  3. bokdivisionen

    12 januari, 2013 at 15:33

    Jag kan bara hålla med Lotten i hennes kommentar!

     
  4. Vargnatts bokhylla

    12 januari, 2013 at 15:27

    Fågelbarn var mitt svar också🙂

     
  5. Lottens Bokblogg

    12 januari, 2013 at 13:35

    Fågelbarn dyker upp både här och var, jag har inte ens läst Kaninhjärta…

     
  6. Monika

    12 januari, 2013 at 13:25

    Fågelbarn igen…🙂 Ja, som sagt, jag är jätteglad att Kaninhjärta ligger i januaris läshög.

     
  7. poplitt

    12 januari, 2013 at 12:06

    Du verkar ha spännande läsning framför dig🙂

     

Kommentera

