RSS

Loppisfynd

14 Jul

Jag älskar fina loppisar, och den som mamma och de andra där hemma-hemma har ordnat de senaste somrarna är verkligen en pärla – rent och snyggt, fina saker och billigt. Ett par sommarskor, en sommarduk med tillhörande kökshanddukar från Malin Westberg, en sommarbok och en ring från Snö för 65 spänn är liksom helt okej.

20130714-115802.jpg

Och anledningen till att det bara blev en bok är inte att jag inte hittade fler jag ville ha, utan att jag hade sagt till mig själv att inte köpa böcker baraföratt, utan bara om jag verkligen, verkligen har tänkt läsa dem. Och där platsade Anna Fredrikssons ”Sommarhuset” perfekt! Någon som har läst den?

 
1 kommentar

Publicerat av på 14 juli, 2013 i Barajag, Betraktelser, Bilder, Hemmahem, Prylar

 

Ett svar till “Loppisfynd

  1. Anna Johansson

    14 juli, 2013 at 14:29

    Härliga somriga fynd, jag gillade Sommarhuset mycket. Den utforskar familjen och relationer och är en riktig hängmattebok!

     

Kommentera

